luni, 20 septembrie 2010

Ioan 16:23

Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da.

Ma intreb: toti credinciosii care au cerut, prin rugaciune, cate ceva de la Dumnezeu, au primit intotdeauna ceea ce au cerut?

De ce n-o fi cerut niciunul dintre ei incetarea razboaielor, disparitia foametei, eradicarea bolilor, eliminarea tuturor suferintelor semenilor? De ce n-o fi cerut niciunul sa nu mai existe nedreptate, asuprire, minciuna, hotie? De ce n-o fi cerut niciunul eliminarea ipocriziei, a ignorantei, a prostiei? De ce n-o fi cerut niciunul cunoastere, sanatate, prosperitate, invatatura, maniere pentru toti semenii sai? Caci daca ar fi cerut, ar fi primit, cel putin asa zice Ioan 16:23.

Or fi fost ocupati sa se roage pentru potul cel mare de la Loto.

Dar nici pe ala nu l-au castigat.

Un comentariu:

0Z spunea...

Imi amintesc de cand eram copil si inca sufeream de infectia cu religie, ca ma rugam, zilnic, sa mi se vindece dintii de carii, ca sa evit teroarea dentistului (erau foarte putin cabinete). Degeaba.

Am fost invatat de tatal meu cu rugaciunea "tatal nostru", atat. A fost futil - rugaciunile sunt doar o pierdere de timp. Mai bine era as fi folosit timpul sa-mi curat dintii mai intens si sa mananc mai bine, decat sa incerc telepatie cu personaj imaginar.

Cred ca problemele cu dintii au fost primele stimulente care m-au impins in directia realismului. Era foarte frustrant sa nu se intample nimic.

Imi amintesc ca atunci cand renuntasem la rugaciuni (eram deja la un ritm sporadic) m-am simtit destul de emancipat si serios. Chiar a trebui sa ma gandesc la solutii pentru dorintele mele.